و باز هم سکوت

دوست داشتم

دیگه عاشق نمیشم

چه قدر حرف است و من فقط سکوت می کنم

آمدنت را سکوت کردم ،

داشتنت را سکوت کردم ،

رفتنت را سکوت کردم ،

انتظار بازگشتت را هم ...

حالا نوبت توست...

باید در سکوت به تماشا بنشینی

سوختنم را



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت14:39---10 ارديبهشت 1391
salam duste aziz khubi mazerat ye modati nabudam ama nabudam dalil bar faramushi dustan azizi chon shoma nabud
behar hal omadam ba matalebe jadid ye sari bezan


Oldlove
ساعت12:01---6 ارديبهشت 1391
سلام داداش..
كم پيدايي؟دلمون برات تنگيده


hany
ساعت16:00---31 فروردين 1391
خیلی قشنگ بود عزیزم..

Oldlove
ساعت9:13---28 فروردين 1391
سلام داداشي...شما هم مثل من كم آپ ميكنين؟

چند آپ آخرت خيلي قشنگ بود باز هم سكوت كه عالي بود مرسي داداش..

منم آپم اگه تونستي بيا به ما هم يه سر بزن...فدات
ياحق


ميثم
ساعت19:23---24 فروردين 1391
سلام.وبلاگتون واقعا قشنگه،خیلی خوشم اومد.نمیدونم وبلاگ من به قشنگی مال شما باشه یا نه اما خوشحال میشم بیاین و نظرتون رو بگین.اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن .منتظرتون هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,ساعت11:29توسط علی | |